JellyPages.com

Friday, March 29, 2013

KEPERITAN YANG HARUS AKU LALUI !

hai !
assalamualaikum !
petang ni nak share sikit story . tentang aku sendiri .
hemm,dulu aku pernah couple dengan someone nih . tapi dah putus sebab dia ada perempuan lain . sama lah dengan mamat sekarang ni . tapi aku tak couple lagi . just sempat kenal-kenal jep . sebelum aku nak tercouple dengan dia , kantoi dia dah couple dengan perempuan lain .
dia cakap aku ni jual mahal sangat ! ada ke patut . sakit hati ni . sekarang makwe dia marah-marah kat aku jangan contact mamat tu dah . tapi masalahnya mamat tu yang nak contact aku contact la balik . sekarang hati aku ni dah mendidih and tunggu masa nak meledak jep . sampai hati dia buat aku macam ni . dah la dia yang cari aku . alih-alih aku yang kena marah . sabar jelah .

No comments:

Post a Comment