JellyPages.com

Sunday, March 24, 2013

DUDUK TERMENUNG DALAM KESEPIAN !

hai !
assalamualaikum...
hari ni nak story sikit...
pasal someone special kat hati aku nih...
nak tahu nama dia ke..hahaha...tak payah larh...
mm,mana nak start yep...start dari hari aku kenal dia jelah...
haa...aku kenal dia baru je lagi...masa kat sekolah...aku nak pergi kelas bahasa melayu kat dewan kuliah...tengah jalan-jalan dengan kawan aku...tiba-tiba ada budak panggil kawan aku...aku punya la takut...aku jalan jelah dulu...pastu aku tunggu kawan aku tuh kat kantin...dah siap-siap diorang borak kitorang pergi lah dewan kuliah...tengah buat kerja...tiba-tiba kawan aku cakap..."ada budak minta no ko,".
aku tanya la siapa...dia jawab nama budak tu dot...dot...dot....
aku cakap okey jela sebab aku tadek pakwe masa tuh...so,aku pun bagi lah no aku...sampai lah sekarang aku mesej dia....tapi sekarang ni dia tengah marah kat aku sebab dia jealous aku cakap "thankz" kat kawan dia....so,sekarang ni aku tengah frust menonggeng dok tunggu dia hilang marah...

#tunggu...tunggu...dan terus menunggu...

No comments:

Post a Comment